Reklamation

 

ØV
Det er rigtig ærgerligt, hvis du oplever at din kuffert går i stykker! Der kan være forskellige årsager til dette, men ofte skyldes det transportskade.

Transportskade
Bliver kufferten beskadiget under transport (eks. ved flyrejse), er skaden ikke dækket af reklamations retten.
Det er derfor vigtigt, at du retter henvendelse til flyselskabet med det samme skaden konstateres.

De fleste flyselskaber har info desk i lufthavnen, samt fast procedure for håndtering af transportskade. Det er vigtigt at du stiller dig tilfreds med den kompensation selskabet tilbyder.

Nogle flyselskaber har en frist på 7 dage til at anmelde skaden, så husk at tage billeder som dokumentation.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Minkuffert.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Send en mail hvor du beskriver fejlen til: kundeservice@min-kuffert.dk
Du skal sende varen til følgende adresse: (OBS: ikke personlige henvendelse, alle varer skal sendes)

Min-kuffert.dk
Søndergade 71
4490 Jerslev Sjælland

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.